Wyjazd do Jastarni

Na zakończenie sezonu 2016 / 2017 wyjechaliśmy ponownie na odpoczynek do Jastarni.

Mieszkaliśmy w Ośrodku Wypoczynkowym „PÓŁWYSEP” usytuowanym ok. 800 m od centrum i ok. 100 m. od otwartego morza Bałtyckiego oraz 200 m. od płytkiej i ciepłej Zatoki Puckiej. Przy Ośrodku znajduje się przystanek PKP, skąd można udać się m.in. na wycieczkę do Helu (ok. 15 km.).

W dzień przyjazdu po zakwaterowaniu poszliśmy przywitać się z morzem. Następnie wspólne śpiewanie przy akompaniamencie /oczywiście gitara i Bogdan Nawrocki/.

Na drugi dzień po śniadaniu wyruszyliśmy do Helu. Zjedliśmy pyszną wojskową grochówkę u Franka Dolasa. Następnie udaliśmy się na promenadę i do najbardziej wysuniętego miejsca tzw. „początku Polski”. Po drodze zwiedzaliśmy bunkry i miejsca walk II wojny światowej. Po drodze była również latarnia morska i oczywiście … rejs katamaranem po zatoce Puckiej. Wieczorem odbył się grill przy muzyce gitarowej w wykonaniu Bogdana i naszych śpiewach oczywiście. Śpiewanie zakończyło się na plaży po zachodzie słońca. Pięknie…!!!

Wyjazd udany. Było miło, wesoło, śpiewająco i …do następnego wyjazdu.